Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Kökets box billigt

Publicerad 2018-02-03 11:05:10 i Allmänt, Allmänt, Gratis grejor, Innehåller affilatelänkar, Mat och dryck,

  Även sen här månaden kan man få Kökets box billigt. Är man inte medlem hos My bonus innan så kan slutnotan bli så billig att man får betalt för det. Dvs 31kr. Annars blir priset 19 kr. Billigt ändå 
  Man börjar med att gå in på cashback sidan My Bonus. Är man inte medlem där sedan förut så registrerar man sig genom denna länk och får då 50kr.
  Sedan letar man upp Kökets box och som man kan se då så är 60kr i cashback på Kökets box hos My bonus. Sedan beställer man som brukligt när man handlar på nätet tills man kommer till kassan. För innan man betalar där,  så laddar man ned appen Wrapp i mobilen och ansluter ett bankkort. Samtidigt kollar man också upp att det finns ett erbjudande i Wrapp om 50kr på kökets box. Det kan vara lite olika. 
Här länken till My bonussom ger 50kr till nya medlemmar vilket gör att en köket box skull kunna ge en nettovinst på 31kr.
My bonus
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela