Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Kökets box

Publicerad 2017-09-22 12:29:20 i Allmänt, Allmänt, Mat och dryck,

  Efter mycket om och men bestämde jag mig för att testa en kökets box. Eftersom det var min första box fick jag den till priset av 98 kr. Idag fick jag avisering om att den fanns att hämta. Så jag åkte iväg och hämtade den. 



  Vad den innehöll kan ses på bilden. Hade jag förut funderat på vad som skulle bli middagsmat i helgen så har jag löst det nu. Tacos naturligtvis. Har ju allt hemma nu förutom lite sallad som jag får ta mig till butiken och inhandla. Jag kan säga att jag nog var nöjd med innehåller och att jag ger kökets box en chans till. Då får vi se vad den innehåller då. Månadens innehåll är nu avslöjar...


/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Fenixmona

Publicerad 2017-09-23 07:06:37

Ser ut att ha varit prisvärt. Var beställer man sådan? Kramiz

Svar: Länk till sidan: https://www.koket.se/box/prova-pa-pris?gclid=CjwKCAjw6ZLOBRALEiwAxzyCW052IC4_YMiLiSV7wMLHtkRfUhjcE1plu7iS8Ymh89ah19ELQlxH6hoCj-kQAvD_BwE
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela