Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Internet trassel

Publicerad 2017-09-18 18:04:33 i Allmänt, Allmänt,

  Just nu fungerar vare sig internet eller den fasta telefonen hos mig. Så just nu är enda sättet att få tag mig är att ringa till mobilen.

  Det har nog varit trassligt ett bra tag misstänker jag. Men idag upptäckte jag att kabeln till bredbandsuttaget var ur och när jag försökte att sätta dit den kunde jag snabbt konstatera att detta var totalt omöjligt. Detta pga att utaget helt enkelt var trasigt. Så det blev till att kontakta supporten och nu får jag se när de kan komma och fixa detta. Snart hoppas jag. För jag är redan trött på att blogga på mobilen och har lite ärenden som man måste sitta framför den ordinarie datorn att göra...

/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela