Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Dagens paket

Publicerad 2017-10-26 13:30:41 i Allmänt, Allmänt, Gratis grejor, Innehåller affilatelänkar, Mat och dryck, shopping,

  Idag hade jag inte mindre än fyra paket att hämta ut. De fanns dock på två ställe, så slapp knata runt halva stan för att få mina paket.

  Alla som känner mig vet att jag är hopplöst förtjust i postorder och handlar mycket av det jag behöver där.
 

Det första paket innehöll ovanstående till det fantastiska priset av att jag fick en krona tillbaka för att handla det. Men då gick jag via cashbackshopping.se som på sin sida erbjöd 80 kr tillbaka. Numera erbjuder de bara 60 kr. Men priset för det är 79 kr så det är ju billigt ändå. Men då måste man vara medlem hos cashbackshopping och det blir man genom denna länk: 

Cashbackshopping

Dessutom dök dessa fina glas upp som jag har fått för att jag skickade in 4 streckkoder från min favorit chockad Lindt. Visserligen fick jag betala 59 kr i Porto men de var de värda. Jag var så nyfiken på dem. På bilden var det cocktail glas som också kom.  Men i annonsen stod det champagne glas. Tydligen att de som gör sådana kampanjet inte kan det där med glas så bra. 

Luxplus beställning dök också upp och jag passade på att vara med i deras tävling på Instagram. Jag fick allt på bilden för 70 kr. 

  Sist men inte minst innehållsmässigt hämtade jag ut kökets box som dock inte fanns på samma utlämning ställe som de övriga. Innehållet på bilden betalade jag 99 kr, men det fick jag 30 kr i rabatt via wrapp. 


Tycker jag har gjort rätt lyckade köp och är nöjd med de saker som dök upp i paketen idag...

/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela