Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Halloween eländet

Publicerad 2017-11-05 11:20:30 i Allmänt, Allmänt, Regionalt, Spöken och andra oförklarliga ting,

  Här i Norrtälje har Halloween firandet spårat ut för vissa ordentligt. I närheten av Lommarbadet hittades en riktig gravsten som sedan hade smyckats med ljus och pumpa bland annat. Allt för att det skulle bli så kusligt och spöklikt som möjligt. 

  Som om det inte var nog med det så har de som gjort det snott gravstenen från en begravningsplats i Salem. Det har polisen kommit fram till. 
  Jag börjar mer och mer tycka illa om halloween. Med detta tilltag fick de som gjorde det mig att fullständigt hata denna nytillkomna tradition. 
  Dessutom är detta olagligt. Så de som har gjort det är föremål för polisens intresse. Få se om polisen lyckas få fatt i dessa knasbollar till halloween firare....

/ Ma


Stulen gravsten anträffades i Norrtälje

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela