Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Extra pengar

Publicerad 2017-11-12 16:04:35 i Allmänt, Allmänt, Innehåller affilatelänkar,

  Jag ska tipsa om en cashbackshopping som just nu har ett antal erbjudanden som gör att man inte behöver förlora några pengar. Visserligen ligger man ju ute med pengar. Men i vissa fall kan man nu få tillbaka dessa pengar flera gånger om

  Sidan jag syftar på är Cashbackshopping. De har just nu erbjudanden på Lottoland, Voodoo dreams m.fl där man sätter in pengar och spelar för dem och sedan får man tillbaka mer än man spelat som Cashback via cashbackshopping. Dock gäller detta bara en gång. Dessutom har de massor av andra erbjudanden där man kan spara in pengar genom att gå igenom denna cashbacksida. 
Bli medlem på cashbackshopping och spar pengar på ditt shoppade. Blir Du medlem via länken här så får Du 25 kr i startbonus. 


Länk till cashbackshopping.se

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2017-11-14 10:10:26

Kul grej, kanske ska prova!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela