Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Ännu ett butiksrån i Norrtälje

Publicerad 2017-11-10 14:59:48 i Allmänt, Allmänt, Nyheter, Regionalt,

  Igår kväll utsattes butiken Hemmakväll för ett rån. Det verkar nästan som om det skulle vara samma typer som är skyldiga till i rånförsöket vid Coop i Grind som skedde för några veckor sedan. 

  Båda ställena är sådana ställen som jag besöker ibland och nu är det som lite av den där hemtamma känslan som man hade när klev innanför dörren på de ställerna för att handla eller hämta paket är borta. 
  Även som kund tycker jag att det sker sådana saker i den miljön som man brukar besöka och det konstigaste tycker jag ändå var att det verkar vara någon som har sett något. Speciellt underligt är det att någon inte har sett något vid Hemmakväll som ligger nästan mitt i stan. I och för sig är det också underligt att ingen sett något i vid Grindskogen Coop heller. Då området vid den tiden brukar krylla av hundägare som rastar sina jyckar. 
  Det är rent ut sagt för djävligt att lilla Norrtälje ska drabbas av ett rån försök och ett rån på så kort tid...

/ Ma









Rånet mot Hemmakväll

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela