Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Inget internet

Publicerad 2017-03-12 17:09:09 i Allmänt,

  När jag kom och satte på datorn för att jag hade tänkt skriva ut lite saker från internet,  upptäckte jag till min fasa att internet inte fungerade som det skulle. 

  Jag hade helt enkelt ingen mottagning. Det blev till för mig att göra en enkel felsökning. Routern verkar åtminstone få ström.  Jag testar att starta om den, få se om den vara fått fnatt och börjat leva eget liv. 
  Få se om jag lyckas få igång den igen eller om jag måste kontakta internetleverantören för att få tillgång till mitt internet igen. Det verkar i vilket fall som helst trögt på tillgången på Internet. Detta gäller både wifi och fibern,så nu sitter jag och surfar på min mobil istället...

/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela