Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Dags att deklarera

Publicerad 2017-03-20 18:57:01 i Allmänt,

  Imorgon är det första dagen att kunna lämna in deklarationen. Det förutsätter att man har fått deklarationen genom digital brevlåda. 

  Pappers deklarationerna har ännu inte delats ut. Själv tänker jag ägna mig åt att börja gå igenom den digitala deklarationen för att se att jag inte missat något avdrag och kolla att de verkligen fått med allting som ska vara med i den. 
  Sedan har jag även en pappers deklaration av N- modell som ska fyllas i. Men den har ännu inte funnit ned i den fysiska brevlådan ännu. 
  Så nu är det dags att ta itu med årets upplaga av Självdeklarationen på heder och samvete. Få se om jag får tillbaka några pengar på min privata digitala deklaration till påsk eller om jag får vänta till midsommar...

/ Ma


Dags att deklarera

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela