Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Kommunens lilla miss

Publicerad 2017-01-21 19:46:47 i Allmänt, Regionalt,



  För några dagar sedan damp det ned ett brev från kommunen i min brevlåda. Ett brev som åtskilliga invånare med mig har fått. 
  Där vill de att invånarna ska vara med i Norrtälje panelen och svara på lite frågor om kommunen. 
  Men i brevet till oss kommuninvånare så har kommunstyrelsens ordförande och ordföranden i demokrati och jämnställdutskottets namnteckningar hamnat på fel ställe. 
  En lite struntdak kan man tycka, men det verkar inte vår lokaltidning tycka. På webbsida kan läsa den högst upp. Som om det inte vore nog med det. Så kan jag också konstatera att jag såg det förr Norrtelje Tidning och kan ju förbanna mig att jag inte skickade in tipset om detta till tidningen. Jag hade ju aldrig trott att en sådan struntsak skulle kunna bli en så stor rubrik som det blev...

/Ma


Lokaltidningen Norrtelje Tidning

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela