Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Vardag

Publicerad 2017-12-27 14:10:28 i Allmänt, Allmänt, Gratis grejor, Kläder, Mat och dryck, Nyheter, shopping,

Nu är det återigen vardag. Visserligen är det inte långt till nyårshelgen. Men att det är vardag innebär att vissa saker har börjat fungera som vanligt.
  Däribland postutdelningen och butikernas mellandagsrea hade också börjat. 
  Posten kom med en smsavi och en pappersavi. Det var bara att ta sig iväg och hämta dem. Givetvis fanns de på två olika utlämningsställen. På det första hämtade jag ut kökets box.


  Detta var innehållet i Kökets 📦 box. Jag måste säga att detta innehåll kan passa rätt bra. Honungen håller på att ta slut hemma. Kaffet kommer säkert att gå åt. Ajax sorten passar bra hos mig.  Drickat är jag nyfiken på. 


Dessa småflaskor har jag aldrig testat förut. Den med räven på lär vara någon slags cola och den blå öl av något slag. Nyfiken är jag i vilket fall. 
Det andra paket var premien för min prenumeration på Må bra. Den dök äntligen upp. 


 Så det var vad som fanns i dagens paket. På mellandagsrean lyckades jag göra av med 45kr som jag fick en blus och ett linne för hos Lager 157.

Första vardagen efter jul. Nu väntar jag bara på nästa helg som är nyårshelgen. 
/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela