Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Dagens shopping

Publicerad 2017-12-20 18:25:46 i Allmänt, Allmänt, Gratis grejor, Innehåller affilatelänkar, Mat och dryck,

  
  

  Så här i jultider har jag ägnat mig åt att näthandla bland annat. Gjorde ett riktigt kap på Kökets box. Jag gick genom cashbacksidan My Bonus som gav mig 110 kr i cashback, betalade sen med ett bankkort anslutet till appen Wrapp. Det gjorde att jag fick 30 kr tillbaka bums. Kökets box kostade 129 kr. Dvs jag har tjänat 11 kr på att beställa den. 
  Har man aldrig testat Kökets box anger man bara Provabox99 så får man boxen för 99 kr istället för 129 kr. 


  Som om det inte var nog med det så dök tidningen Må Bra upp i brevlådan med en gratis medföljande bok. Den hade jag funderat på att köpa. Så det var suveränt. Men jag undrar vart glasen som var premie när jag beställde tidningen tagit vägen?


  Jag var till Cervera och hämtade ut en beställning på en glöggflaska som jag handlade via en annan cashbacksida. ( Minns inte vilken. Den kostade mig drygt 30 kr.) 
  Det där med att handla via Cashbacksidor är lönande. Det har åtminstone jag insett. Här kommer en länk till Cashbacksidan 

/Ma









Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Fenixmona

Publicerad 2017-12-21 06:21:16

Jag har fått flera erbjudande men tar hela tiden bort för jag är ju så rädd för strul genom nätet. Ska testa det nästa gång! Kramiz

Svar: Det är bara att tänka på att säga upp tjänsterna om man inte vill ha dem. Betalar gör man helst med ett kort som man endast använder för internetköp.
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela