Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Är utomjordingar hittade

Publicerad 2016-10-28 20:13:57 i Spöken och andra oförklarliga ting,

   Nu tror forskarna att de har fått bevis för att det finns liv på andra planeter. De hör signaler från en vad de tror kan vara en utomjordig civilisation långt borta. Det är sällsynta ljussignaler som de tror kommer från dessa utomjordiska varelser. Dessa signaler har amerikanska forskare fångat upp från ett mycket litet område långt borta bland stjärnorna och dessa signaler påminner mest av allt om utomjordisk kommunikatoner.
  Kanske får den spådomen som jag hörde talas om för ett antal år sedan rätt. I så fall kommer vi att finna bevis för liv på andra planeter och den tiden är tydligen inne nu. Jag trodde inte så  mycket på den då. Men desto längre tiden går. Desto mer vekrar den slå in. 
  I så fall skulle också lösningen på Palmemordet komma och skaka om vårt land i grundvalarna. Så nu har jag fått lite att fundera på, när jag läser detta om att forskarna har hittat vad de tror är liv på andra planeter...
 
/Ma
  
 
 
 

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela