Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Hösten är på gång

Publicerad 2016-08-15 19:44:44 i Allmänt,

Idag kände jag att sommaren började närma sig sitt slut. Det varma vädret var borta.
Istället svepte en gråkall vind runt huset. Som om det inte var nog så såg jag på himmeln en bunt fåglar i avteckna sig mot den grå himmeln. Det var som de var beredda att ge sig av till varmare bredgrader.
Det är bara att konstatera att hösten har gjort sitt intåg och i med det har också sommargästerna gett sig av. Så nu börjar min hemstad Norrtälje snart bli sig lik igen...

/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela