Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Expo Roslagen

Publicerad 2015-04-24 20:43:00 i Regionalt,

  Idag var jag på Expo Roslagen som är Roslagens egen mässa. Där visar företag och organisationer upp sig och denna gång var det en världsnyhet på mässan. Det var Volvo XC90 som avtäcktes där och visades upp. Intresset var stort för denna bil och den var riktigt snygg. Tyvärr lyckades jag inte få något bra foto på bilen. Den ville helt enkelt inte fasta på bild i min kamera. Det vill däremot alla de gratissaker som jag släpade hem efter mässan.
 
 
 
 Det vars inte lite saker som delades ut i montrarna helt gratis. Bara på en liten kort promenad runt i de två hallarna lyckades jag få med mig allt detta utan att vara särskilt intressserad av få gratisgrejor, så de delades flitigt ut. Så den som är sugen på gratissaker ska ta och besöka Expo Roslagen imorgon för de har öppet då också. Dessutom passa på att kolla in Volvos senaste modell XC90 som står där till allmänhets beskådan. Det är bara att konstatera att Roslagen kan. Detta bevisar denna mässa. Prylarna på bilden är bara ett litet exempel på allt det som Roslagen har att erbjuda...
 
/Ma
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela