Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Mystiska cirkeln på Östersjönsbotten fortsättning...

Publicerad 2013-02-22 20:53:00 i

 
  Den mystiska cirkeln på Östersjöns botten kan vara en sensation. Ocean X Team ska ut på ny tur till cirkeln i Östersjön. En dokumentär om detta kommer att bli färdig i mars i år. De första provresultaten har kommit och är det så att de stämmer så är det en sensation. Vad sensationen består av är dock hemligt än så länge. Men snart kanske vi vet svaret om vad den mystiska cirkeln i Östersjön verkligen är för någonting.
  Någon gång i vår skall de skriva avtal med en indianstam om att dyka efter sjunkna skatter i Karibien. Ocean X Team kontaktades av en representant för Kunaindianerna i Panama eftersom Kunaindianerna hade hört talas om Ocean X Team via mysteriet med den mystiska cirkeln på Östersjöns botten. Kanske har cirkeln på Östersjöns botten något att göra med deras skapelseberättelse. Kunaindianerna hoppas få in pengar från vrakfynden till skolor och investeringar i ekoturism. Det är meningen att ett avtal på tio år skall skrivas och Kunafolket äger en oexploaterad kuststräcka på 20 mil och 360 öar och ett stort vattenområde som detta avtal handlar om. Detta är första gången ett professionellt dykteam får tillstånd att dyka på Kunafolkets vatten och vad detta kommer att leda till återstår att se...
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Augusta

Publicerad 2013-02-22 22:36:02

Detta hade jag inte hört. Intressant :)

Hoppas allt är bra där i vackra Norrtäljetrakten

Kram

Svar: Allt ok i Norrtälje bortsett från det sedvanliga gruffet som det är i småstäder. Dvs det man kan läsa sig tilll i http://norrteljetidning.se/
Ma

Postat av: Bosse

Publicerad 2013-05-14 11:02:12

Helt klart något man vill "mörka" Varför blev det annars så tyst?

Svar: Även jag undrar varför det blev så tyst. Så jag tror Du har rätt...
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela