Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Veckans Fototriss

Publicerad 2013-04-28 19:52:43 i

            
 
Det är dags för veckans Fototriss. Temat för veckans Fototriss är ÖPPEN. Jag gav mig på jakt efter några bilder som ska få symbolisera ordet ÖPPEN. 
 
 
Först ut blir en bild på en ÖPPEN bildörr. Den är ju vidöppen och det är bara att kliva in.
 
 
Den andra bilden är av en ÖPPEN grind. Den sitter på mina grannars hus vid Mitt Sommartillhåll. 
 
 
Här är en tavla som talar om när Bagghusbron är ÖPPEN. Detta var mitt bidrag till Fototriss. För att se på mera bilder på temat ÖPPEN klicka in till Fototriss...
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-04-28 20:14:37

Här var det öppet! Bra trissat! =)

Postat av: Veiken

Publicerad 2013-04-28 20:33:17

Här är det verkligen jätteöppet! Grinden är så fin! Bra trissat!

Postat av: KajsaLisa

Publicerad 2013-04-28 21:31:49

Allt är öppet, bara att kliva på, utom bron givetvis :)

Postat av: Jah Hollis

Publicerad 2013-04-28 23:25:03

Fin tolkning av temat.

Postat av: När Annie fotograferar

Publicerad 2013-05-03 08:48:58

Snacka om öppet :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela