Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

På väg

Publicerad 2011-09-22 19:54:36 i Nöjen,

  På väg är temat i Ama de Casas utmaning denna gång. Bilden jag har valt att pulicera i bloggen denna gång är just denna:



  Bilden finns att beskåda i Helsingfors. Den visar på vilken väg man ska ta sig till hamnterminalen. Jag kunde hitta någon bättre bild i bildarkivet och mina usb minnen ville inte riktigt som jag. (Dvs ville inte visa bilder idag). Så det fick bli denna bild som fick illustera PÅ VÄG och det var just vad vi var när jag tog bilden var vi på väg hem till Sverige igen...

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2011-09-22 20:07:33

Jättebra bild på temat! Man får ju improvisera på vilket sätt man vill :-)



Kul att du vill vara med!

:-)

Postat av: Yohanna i Las Palmas

Publicerad 2011-09-26 16:46:56

Hejsan!

Kollar igenom bidragen till Amas tävling.

Må bästa "på-vägare" vinna ;)



Hälsningar

Yohanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela