Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Adward

Publicerad 2011-10-02 11:35:08 i Allmänt,

 


Jag har fått en Adward ifrån Roggan. 

gör så här:

fullfölj nedanstående meningar och skicka vidare Awarden till

5 andra bloggare !

1. när ingen ser eller hör mig så…………  funderar jag på något.

2. jag går aldrig hemifrån utan…………min mobil och mina dörrnycklar samt mina glasögon.

3. min blogg heter…… Berättelser och tankar.  Den är egentligen en fortsättningsblogg på den blogg som jag hade på Metrobloggen under namnet Berättelser och tankar ur mitt liv 

4. om jag vågar så skulle jag………..ta och starta ett eget företag.

5. om 10 år kommer jag att………… leva ett annat liv än det jag lever idag.
 
Jag skickar denna Adward vidare till dessa fem bloggare.   Kajsa-Lisakrulli,   Augusta,  Sladdertackan,   Fenixmona .

Jag hade egentligen velat ge denna Award till åtskilliga fler. Men eftersom jag bara fick ge den till fem, så har jag bestämt mig för att ge den till de som oftast kommer med kommentarer på mina inlägg...

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Roggan

Publicerad 2011-10-02 17:09:00

Jag hade eget företag för många år sedan. Men började bli för mycket på familjelivet så jag sålde företaget.

Postat av: KajsaLisa

Publicerad 2011-10-02 21:09:54

Oj, tack, jag vet inte vilka jag skall välja, blir orättvist hur jag än gör. Jag skall göra något på den, men det kanske tar ett par dagar. Har lite mycket att göra i veckan och behöver inlägg jag kan förbereda. Det här blir perfekt.

Postat av: fenixmona

Publicerad 2011-10-03 07:30:54

Tackar, tackar! Ska se vad jag kan göra med den...oftast räcker ju inte tiden till men jag gör ett försök! Kramiz

Postat av: krulli

Publicerad 2011-10-04 15:31:51

Uj, detta har ju jag missat, jag ska genast åtgärda det! ;)(

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2011-10-04 18:09:55

Grattis till Awarden!



Hoppas du tar mod till dig och startar ditt företag :-)

Postat av: sladdertackan

Publicerad 2011-10-08 17:13:02

Ska fundera, återkommer ...

Postat av: sladdertackan

Publicerad 2011-10-09 11:57:49

Jag gjorde ett litet försök, men jag lyckas inte få in bilden utan att bloggen klagar över att det är något fel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela