Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Smilyes till Bloggen :)

Publicerad 2011-11-29 19:27:53 i Allmänt,

  Brukar Du använda Smileys i blogginlägg? Förr när jag hade min blogg på Metrobloggen använde jag smileys lite då och då. Nu när jag har haft min blogg här på Blogg.se har jag upptäckt att jag saknade den funktionen. Men när jag idag kollade in forumet Bloggdesign.nu hittade där bland annat en enkel kod som gjorde att jag fick tillgång till de smileys som jag är van från gamla Metrobloggen att ha.
  Där fanns de ju att tillgå uppe i verktygsfältet. Nu har jag dem automatiskt om jag skriver vissa tecken kombinationer. Dvs de gamla vanliga kombinationerna. Ibland har jag kännt det lite konstigt att vara utan dem. Jag är ju van sedan förr att de skall finnas där, när jag har lust att stoppa in dem i ett inlägg som en prydnad eller att avsluta inlägget med dem. 
  Bloggdesign.nu har också en massa andra kul saker på sin sida. Den verkar jättekul om man vill fixa till sin design på  bloggen och en massa andra saker som jag har lust att lära mig också... ;)

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela