Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Vatten var temat

Publicerad 2011-06-11 20:38:46 i Allmänt,

Ama de Casa utmanar oss  på temat Vatten den här gången. Vad är då min bästa bild på detta tema? Den bild jag först funderade på är den som jag har som profilbild, men sen tyckte jag att det var alldeles för lite vatten på den bilden. Visserligen kommer bilden från en badstrand, men temat var ju vatten så det får bli någon annan bild.


Dels för att bilden föreställer just vatten samt att den är tagen från en båt som flyter på vattnet via en ruta som det dessutom var vatten på. Därav det ränderna på bilden. Det är vattenränder. Så det får bli min bild till Ama de Casas utmaning. Vilken blir din?

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-06-12 00:23:40

rolig tolkning =)

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2011-06-12 10:08:18

Ja, det var ju vatten både på längden och tvären, kul!

:-)

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-06-12 10:48:36

det var ett bra bidrag

Postat av: ellen

Publicerad 2011-06-12 12:31:49

sv: hade det helt underbart i USA! saknart hela tiden :( hoppas du har en bra söndag!!!

Postat av: Veiken

Publicerad 2011-06-12 17:08:25

Vatten är så fantastiskt - både på in och utsidan. Roligt med dubbelbetydelse :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela