Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Årets upplaga av Norrtälje Marknadsafton

Publicerad 2010-05-28 20:34:49 i Nöjen,

  Efter jobbet idag tog jag mig en tur i de centrala delarna av stan idag. Där hade årets upplaga av Norrtälje Marknadsafton satt igång. Butikerna hade lång öppet till cirka 22. Men efter att ha gått runt där en stund och pratat med folk som jag kände kunde som rotade runt i affärerna efter något att köpa, kunde jag konstatera att det enda jag hade lyckats komma hem med idag var ett par tights från Inse.
 Jag var definitvt inte på humör att shoppa idag. Men det blir nog ändå en rätt lyckad marknadsafton för det hela verkade så.
  På vägen när jag körde hem, så hamnade jag en bit bakom en lastbil som på sitt flak hade inrymt en orkester som spelade under tiden som bilen åkte runt i centrum med reklam för den kommande Custum Bike Show senare i sommar.
 Så nu fortsätter nog marknadsaftonen i samma stil, men jag skall upp tidigt imorgon så det får nog var nog för mig nu med marknadafton...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela