Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Det varnas för storm

Publicerad 2018-01-15 19:41:49 i Allmänt, Allmänt, Nyheter, Regionalt,

Det varnas för stormSMHI varnar för storm här i länet. En klass ett varning. De ska blåsa upp till 24 meter i sekunden imorgon.
  Redan under kvällen har det börjat blåsa även om det ännu inte är någon full storm. Man kan vara glad över att man inte befinner sig i en båt inte till havs just nu. För värre ska det ju bli.
  Dessutom ryktas det om att det ska komma regn eller snö. Beror på hur kallt det är. Idag har det ju varit runt nollan. Så nu räcker det inte med halka. Vi ska vått och slaskigt också...
/Ma




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela