Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Smakbox

Publicerad 2018-02-10 14:07:52 i Allmänt, Allmänt, Innehåller affilatelänkar, Mat och dryck, shopping,


  Nu har smakbox landat hos mig. Egentligen kom den redan igår men då hade jag ingen möjlighet att hämta den. Jag köpte den för halva priset. Vad innehöll den då?


  Temat var knytkalas och jag tycker många av produkterna är användbara. Sportbollarna ser goda ut och går säkert åt. Kexen likaså. Teet med honung och apelsin låter gott och nyttigt. Mandelbeskvier kan man fixa mycket gott av. 
  Mer päron festis blir bra att ta med. Tuttifrutti banan var en nyhet för mig. Blir kul att testa. Brödet ser spännande ut. Pasta går alltid åt hos mig. Majskakorna kommer nog också till användning. Nicks Cocos var en ny variant. 
  Kokosoljan  kommer säkert också till användning. Balsamvinäger spar jag till sommaren. Då får den följa med till Mitt Sommartillhåll. Förpackningen var precis lagom stor för det. Den går nog åt under sommaren där. 
  Chipsen och snacksen passar bra när man ska glo på melodifestivalen. Om jag är nöjd med denna smakbox. Ja det är jag. Speciellt eftersom jag fick den för halva priset.
  Lust att testa Smakbox? Just nu är det 10%rabatt på det ordinarie priset om man använder koden 6kxftk. Har Du riktigt tur så kanske de också stoppar med en flaska alkoholfritt vin. Men det gäller bara så länge lagret räcker...

/Ma













Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela