Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Torsdag kväll

Publicerad 2016-09-29 18:33:17 i Gratis grejor, Regionalt,

Idag var jag ned en sväng till centrala stan vid fem sex tiden. Jag slank in på Apoteket för att handla några saker som jag skulle ha och kom ut med en hel liten påse med prover och småförpackningar. Allt för att de hade tjejkväll ikväll och alla betalande kunder fick en goodiebag.

Vad min goodiebag innehöll kan man se på bilden. Det var bl.a läppsyl, handkräm och ansiktskräm plus en massa prover samt mellanrumsborstar till tänderna. Mycket bra innehåll tycker jag och ännu bättre blevdet av att produkterna som jag handlade för att få denna näpna goodiebag bara gick på 17 kr. De bestod av en försvarets läppsalva och en handkräm. Fast jag använde också en bonuscheck, så riktigt så billigt var det egentligen inte. Men nästan.

Som om det inte var nog med apoteket hade tjejkväll och delade ut rabatter, så ficj jag 10% hos Åhlens när jag var där och handlade. Inne på HM fick jag ett sms om att köpa minst tre produkter och få rabatt o an visade sms. Men jag hittade inget jag ville ha där. Så det blev tji där. Men jag nog rätt nöjd efter mitt besök i centrala Norrtälje. Det blev ju både billigt och mycket saker hem...

/Ma


Liknande inlägg

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela