Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Cyber monday fynd

Publicerad 2016-11-29 19:25:45 i shopping,

   Överkast "Romb", bpc living, flerfärgad
 
   Igår var det ju Cyber Monday och givetvis gav jag mig ut på nätet för att se om jag kunde hitta något riktigt kap. Jag tycker faktiskt att jag lyckades göra ett och de är kuddfodralen ovan som jag hade tänkt ha i den svarta soffan i vardagsrummet.
  Fast vid det här köpet utnyttjade jag också lite kunskaper som jag har om cybershopping för att få dem extra förmånligt. Ordinare rea-pris på dessa kuddfodral var 49 kr. Jag började med att logga in på sidan Cashbackshopping.se  som är en cashbacksida. Dvs man får pengar tillbaka för internetköp som man gör via den sidan. Vill Du bli värvad som medlem och få 25 kr i startbonus klicka på länken här. Cashbackshopping. Där finns butiken Bonprix som jag handlade kuddfodralen med och denna vecka har de en bonus på 75 kr för köp hos Bonprix och anger man sedan koden 99239 i rutan erbjudanden så har också gratis frakt. Betlar man sedan också med kort eller direkt via bank så blir inga extra avgifter. Vilket gjorde att jag i slutändan kommer att få tillbaka 26 kr för att ha handlat dessa kuddfodral. 
  En riktigt fynd med andra ord. Visserligen får jag ligga ut lite med mina 49 kr. Men ändå. Med dagens minusränta är det ju ändå väldigt lönsamt. Vill jag inte ha dem och tycker att de inte skulle passa i min soffa så kan jag väl ge bort dem till någon loppis eller slänga dem i soptunnan. De hade ju inte alltför goda recensioner. Men jag tycker ändå att de är värda att skicka efter, då jag ändå kommer att gå på plus för att få hem dem. Få se om jag blir nöjd med dem och tycker att de passar i den svarta soffan...
 
 
 
/Ma
 
Foto: bonprix

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2016-11-30 11:56:40

Ha ha, snyggt jobbat! Hoppas dom blir bra

Svar: De vart okej där jag hade tänkt dem. Men de var mer off-white än kritvita som de var på bilden...
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela