Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Hoppa/Hoppas

Publicerad 2011-10-31 21:14:23 i Allmänt,

  Det är temat för Ama de Casa´s fotoutmaning. Vad skall man då ta och hitta för bild att visa upp på detta tema. Jo, efter en hel del letande hittade jag denna bild och den fick bli symbolen för temat. Med denna skylt hoppas ägarna att de skall slippa inbrott och annat trassel av den sorten.



 Om den hjälper har jag ingen aning om.  Fler bilder kan Ni se i Ama de Casa´s fotoutmaning här...

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2011-11-01 18:57:51

Ja, man kan ju alltid HOPPAS att det hjälper! Ett riktigt bra bidrag!



Kul att du vill vara med :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela