Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Bloggledigt?

Publicerad 2010-09-30 19:27:46 i Allmänt,

Nu tänker jag låta min dator vila några dagar. Vi får se om jag lyckas få iväg några inlägg via mobiltelefon. Men jag är inte sådär jättebra på det. Så hoppas Ni kan ge Er till tåls några dagar nu. För nu får jag klara mig utan min dator några dagar. Närmare bestämt tills på söndag eftermiddag någongång, troligtvis.
Min förra erfarenhet av mobilbloggande var inte framgångsrikt. Vi får se om det går bättre den här gången. Men ser inläggen lite konstiga ut, beror det på att mobilbloggningsfunken inte vill fungera som den ska....

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sladdertackan

Publicerad 2010-09-30 19:37:29

ÅH! London! Ha det jättetrevligt!

Postat av: Veiken

Publicerad 2010-09-30 21:46:07

Åh, London! Härligt. Ska du se någon musical? Ha det jättebäst!

Postat av: Ma

Publicerad 2010-10-01 10:07:02

Det sista på bloggraden är reklam. Det är inte i London jag är...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-01 15:27:47

Helt rätt! Man behöver en paus ibland. :P

Postat av: syren

Publicerad 2010-10-03 13:07:25

Skönt med paus ibland! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela