Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Slut på detta År

Publicerad 2010-12-31 14:40:57 i Allmänt,

    Alla mina läsare

         önskas

Ett gott slut på 2010

             och 

      Ett Gott Nytt År



Åter på bloggen 2011.

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-01 08:12:10

Jag tittar in och önskar dig en god fortsättning på det nya året.

Postat av: Eva

Publicerad 2011-01-01 13:16:17

Gott Nytt År!

Visst känns det lite skönt, nästan som en nystart :-) Och så går vi ju mot ljusare tider också.

Jag har inte lämnat några nyårslöften, men jag ska FÖRSÖKA att leva lite sundare och röra på mig mer. Så när jag skrivit den här kommentaren ska jag gå ut på en långpromenad :-)

Ha det bra, vi hörs!

Postat av: Vicke

Publicerad 2011-01-02 09:01:43

Inget nytt på denna front, jag återkommer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-01-02 14:17:51

SV: Ja, lite bättre ekonomi vore inte helt fel. Det skulle liksom underlätta tillvaron :-)

Kanske ska testa med en trisslott nu när jag ändå ska ut och promenera och handla...

Postat av: veiken

Publicerad 2011-01-02 15:34:45

Jag önskar att du får ett härligt 2011 och önskar en god fortsättning!

Postat av: Rumah Dijual

Publicerad 2012-02-03 14:39:25



Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Publicerad 2012-02-03 14:40:45

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Publicerad 2012-02-03 14:57:34

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela