Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Gratis Trisslotter, låter det kul?

Publicerad 2010-08-31 19:57:01 i Gratis grejor,

Har Du en blogg och skulle vilja ha två Trisslotter gratis? Då skall Du ta och göra så här: 

Skriv ett inlägg på cirka 50 ord och länka till skraplotter.com
Sedan skriver Du ett mail med en länk till ditt blogginlägg och Din adress till [email protected]
Därefter skickar han dig ett brev till Dig med två skraplotter. 

Har man sedan lite tur kan man kamma hem en vinst på dessa skraplotter. Då kan man ju verkligen tycka att det var jättekul eller hur?

Mer info hittar du HÄR.




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-09-01 04:21:58

tack för tipset, ha en fin dag nu

Postat av: Matheo

Publicerad 2010-09-01 14:40:33

Tack för tipset!

Had det kull!



http://igadget.blogg.se

http://igadget.blogg.se

Postat av: Veiken

Publicerad 2010-09-01 21:26:29

En kompis till mig var uppe i Stockholm och skrapade i TV 4 för några veckor sedan.. Roligt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela