Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Bästa mobilabonemanget

Publicerad 2018-01-14 07:39:31 i Allmänt, Allmänt, Gratis grejor, Innehåller affilatelänkar,

  Det bästa mobilabonemanget jag har haft är Vimla. De har ett starterbjudande där man får 50% rabatt på det abonnemang man väljer i 3 månader.
  Då väljer man förutseende 22GB + 60 samtal & 600 sms för 125 kr/mån i 3 månader (därefter är det 250 kr/mån om man vill fortsätta). Men då har man oftast en massa surfa kvar och ändrar genast till ett mer passande abonnemang. Vilket är lätt.
  Man kan ändra sitt abonnemang när som helst, upp eller ner. Ingen BINDNINGSTID! Spara oanvänd surf, samtal & mess till nästa Månad.  Man kan tipsa sina vänner och då får både du och vännen 10 kr rabatt/månad. Dock gäller rabatten bara så länge ni båda har Vimla.
   Så Vimla som mobiloperatör kan jag bara rekommendera. Både billigt och bra. Täckningen är också bra eftersom de går i Telenors nät. 
Länk till Vimla

/Ma




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson - Föreläsningar

Publicerad 2018-01-15 15:34:13

Jag har tele2 idag, och 50 GB att surfa för, och inkl telefonen betalar jag knappt 400 i månaden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela