Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Någon vill att jag ska träna

Publicerad 2017-06-27 12:26:49 i Allmänt, Allmänt, Nöjen, Regionalt,

  Det är tydligt att någon vill att jag ska börja träna igen. Det var ett tag sedan jag besökte ett gym. 

  Idag hittade jag detta på min bil. De hade någon satt fast under en av vindrutetorkarna på min bil. 
  När jag tittade mig runt på parkeringen då såg jag åtskilliga av mina grannar hade fått samma slags lapp på vindrutan. Så det är tydligt att detta gym vill att vi ska träna hos dem.
  Just nu har jag lite för mycket att göra med reparationerna på Mitt Sommartillhåll för att hinna/ orka med något gymmande. Det tar på krafterna att byta trasiga tegelpannor, måla vindskivorna och montera vindskiveplåt osv. Livet vid Mitt Sommartillhåll är med andra ord ganska arbetssamt. Så det där med att besöka gymmet får jag skjuta upp ett tag framöver. Men när jag har reparerat färdigt för i år på Mitt Sommartillhåll så ska jag ta och avlägga några visiter där också. 
 Tack så mycket för dessa en veckas fri träning. Jag kommer spara dem och använda dem lite senare...

/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Veiken

Publicerad 2017-06-27 18:13:47

Det allra bästa är vardagsmotion och det får du verkligen på ditt sommartillhåll!

Postat av: Asylmamma

Publicerad 2017-06-27 21:25:52

Det låter som att det du reparerar gör att du får en ganska bra träning också 😊👍🏻

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela