Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Mona Sahlins nya skatteskuld

Publicerad 2017-02-21 18:34:10 i Allmänt, nyheter, politik,

  Nu är Mona Sahlin i blåsväder igen. Den här gången har det uppdagats att hon är skyldig staten 370 000 kr i skatt.

 Som om det inte är nog med det, så hotar Kronofogden med indrivning om inte skatteskulden betalas.
  Så vad är en obetald Toblerone mot denna skuld till staten. Dessutom var det inte hon som tyckte att det var häftigt att betala skatt. Då ska hon väl tycka att det är jätte häftigt med denna inbetalning till Skatteverket som hon har uppmanats göra. Men det verkar inte så eftersom man får intrycket att hon ligger efter med skatteinbetalningarna så till en milda grad att de nu verkar ha hamnat hos kronofogden. Häftigt att betala skatt. Verkar inte som Mona Sahlin lever upp till detta, trots att hon myntade dessa ord...

/Ma


Mona Sahlins skatteskuld

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela