Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Spökar det eller?

Publicerad 2017-08-01 16:01:45 i Allmänt, Allmänt, Regionalt, Spöken och andra oförklarliga ting,

Idag var jag med om en underlig sak. Jag hade stängt av mobilen. När jag sätter på den ser jag att någon som ringt. Inget konstigt. 

  Men jag häpnar när jag ser numret. Det är mitt eget mobilnr. Dvs samma mobil som var avstängd som har ringt till mig. Som om det inte var nog med det så hade den lämnat meddelande på mobilsvar. Nyfiken som jag är ringde jag upp. Visst hade jag ett meddelande, men det var bara knaster. Så vad detta var för något fattar jag inte. Spökar det eller?

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela