Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Lönade internetshopping

Publicerad 2017-08-28 14:50:20 i Allmänt, Allmänt, Gratis grejor, shopping,

  Idag fick jag avisering att jag hade tre paket att hämta ut. Ett var från apoteket. Det var INTE gratis även om det innehöll ett erbjudande om tre produkter för priset av två. 

  Nästa paket kom från Nordic feeling och det fick jag gratis eftersom jag hade signat upp mig på deras nyhetsbrev. Det innehöll diverse gratisprogram och en söt liten nesär med diverse små förpackningar som är perfekta att ha på resan. Det gillades av mig.
 

  Nästa paket som det följde med något gratis i var paket från My müsli som skickade med sex provförpackningar av müsli förutom den förpackning jag beställt. Så nu har jag müsli ett tag framöver. 



  Dessutom var inte många dagar sedan Bodylab skickade med en burk med protienshake med mangopassionsfruktssmak som faktiskt är god om blandar den med mjölk. Dessutom skickade de med en protienshake. Allt från Bodylab till priset av en burk med pankaksmix. 

  Så på internet finns det gott om saker att få gratis och om man skickar efter något där brukar det för det mesta följa med något gratis på köpet. 
  Så det lönar sig att handla på internet. Det har åtminstone jag upptäckt. Dessutom finns det åtskilliga sätt att få bonuspengar på internet köpen. Förutom de vanliga kundklubbs erbjudanden. Så jag tillhör de som är internetfrälsta...

/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela