Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Skräpiga tomter

Publicerad 2017-04-12 14:37:12 i Allmänt, Hem och trädgård, Regionalt,

  Skräpiga tomter är något som ogillas här i Norrtälje kommun. Nu är det ett företag som hotas med böter på 25.000 kr om de inte städar sin tomt.

  Jag funderar på om det kan vara den där skräpiga tomten som ligger vid infarten till Norrtälje om man kommer från Estunahållet eller kan det finnas flera skräpiga tomter i denna kommun. Dvs den som man skymtar på bilden.
  Länge har jag funderat på hur man bara kan ha en sådan skräpig tomt. Men nu vet jag att jag inte är ensam om mina funderingar. Tydligen har Norrtälje kommun haft samma funderingar sedan 2014 och nu har de bestämt sig för att hota ägaren med böter om denne inte städar sin tomt...

/ Ma


Skräpig tomt

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela