Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Få betalt för att spela Lotto

Publicerad 2017-04-29 17:15:49 i Allmänt, Innehåller affilatelänkar, Nöjen,

  Det är åtminstone vad jag verkar få och det spelar ingen roll om jag vinner eller inte. Det är en kampanj med Multilotto som gör att man får 225 kr i bonus om man spelar Multilotto. Man kan då spela två rader och få en rad gratis och det kostar då 2€ vilket är ungefär 20 kr och går man via Chashbacker så dimper det ned 225 kr på bonuskontot. 

  Dvs börja först med att logga in på 

Chashbacker

  Leta sedan upp erbjudandet på Multilotto på deras sida och registera Dig på Multilotto och spela. Sen dimper snart bonusen ned. Åtminstone gjorde den det för mig. Detta är ett erbjudande som bara gäller nya medlemmar på Multilotto och till den 30/4- 2017. Nu får vi se om vi vinner något i nästa lottodragning på Multilotto. Jag hoppas...


Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela