Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Det kom ett brev

Publicerad 2016-09-25 16:53:33 i Allmänt,

I fredags damp det en paketavi i brevlådan. Lite senare plingade det till i mobilen att jag hade ett brev att hämta vi postens utlämningsställe.
Det ena var väntat av mig och det var paketet som innehöll två vita kaffemuggar. Men vad kunde det vara i det andra. Det gick inte att hämta paket före kl 18 stod det på avin, så beslöt att vänta med att hämta de båda försändelserna eftersom de fanns på samma ställe och det trots att jag var jättenyfiken på vad det andra var för något.

Detta var den okända försändelsen innehöll. Handkräm. Undra just varifrån den kom? Ingen avsändare. Så det har satt lite huvudbry hos mig vad detta kan vara. Finns inte det minsta lilla ledtråd varifrån detta kommer. Men jag får säga Tack. Handkräm av denna sort går alltid åt. Så den kommer till användning. Vi får se om jag får någon förklaring till varifrån handkrämen kommer.
/ Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela