Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Datorhaveri

Publicerad 2016-10-07 21:27:48 i Allmänt,

  Nu verkar det som min internetförbindelse är minst sagt usel. Dessvärre verkar det inte bara drabbat mig utan även en del andra. Pratade med en kompis häromdagen som ringde mig och talade då om för mig att hon inte hade någon internet på mobilen. Det hade inte jag heller. Det händer lite då och då att internet förvinner för mig. Ikväll var det hopplöst att skriva på datorn.
  Jag satt förrut och försökte skriva ett inlägg dator bara ville uppdatera och en massa annat som tog en massa tid i anspråk. Den tog flera timmar på sig och jag inte att den är riktigt klar med detta ännu. Den verkar minst sagt lite mysko. Så nu får jag fortsätt med mitt inlägg en annan dag då internet är bättre än vad det har varit just nu...
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela