Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

UFO fotat i Stockholm

Publicerad 2016-11-21 20:19:40 i Spöken och andra oförklarliga ting,

  Nu påstås det ha fotograferats UFO mitt inne i Stockholm. Det var vid Skinnarviksbergen i Stockholm som denna misstänkta UFO bild togs i lördags. Där var en man och en massa andra personer där och fotade den fina utsikten därifrån. 
  När han kom hem och granskade sina bilder på sin systemkamera upptäckte han att några av dem var mycket underliga. Det hade hamnat något på bild som bara kan förklaras med ett mycket starkt UV-ljus och det har dessutom formen av bubblor. Så det hela verkar mystiskt. 
  Nu hävdar åtskilliga att det är ett UFO han har fotat. Fast jag måste säga vore jag en utomjordisk varelse så skulle jag nog knappast tänka på att besöka en storstad som Stockhom för mina utforksningar om planeten jorden. 
  Däremot finns det något som jag faktiskt misstänker starkt i detta sammanhang och att det är att det kanske har att göra med den militära aktiviet som sägs ha blivit större i vårt närområde och att det kanske är främmande makt vi har att göra med. Att de skulle kunna ha intresse av inta Stockholm ser jag också som mycket sannorlikt. Så jag tror nog att vi får börja att forska där och kanske också finna förklaringen till det. För militären brukar ju vara skyldig till många av UFO-iaktagelserna. Så nu när det inte verkar gå att skylla på vår inhemska militär så skyller jag på främmande makts militär...
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela