Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

MyTaste webbläsarknapp

Publicerad 2016-11-15 18:52:00 i Mat och dryck, Sponsrade inlägg,

 
 
  Nu har receptsajten myTaste kommit med en webbläsarknapp. Förut kunde man spara deras recept i sin kokbok på sajten. Nu kan spara recept från både bloggar och andra receptsajter och ha dem samlade på ett och samma ställe. Detta är dessutom helt gratis och tillhandahålls av myTaste.. 
  Det är bara att logga in på myTaste och det gör man smidigast genom Facebook tycker jag. Annars kan man ju också logga in med e-post och lösenord. Sedan är det bara att leta reda på myTaste webbläsarknapp och ladda ned. Smidigt och enkelt. Det är bara att trycka på den gröna knappen och straxt efter finns webbläsarknappen bland de andra webbläsarknapparna som man har laddat ned. MyTaste är den som är en rund grön knapp med vitt hjärta i mitten. 
  Detta förenklar matlagningen åtskilligt. Förr var man ju nästan tvungen att skriva ut alla favoritrecepten för att veta var man hade dem. Åtminstone gjorde jag det. Jag har hela högar hemma med favoritrecept. Men nu kommer jag att enkelt och smidigt kunna spara dem på nätet på ett och samma ställe. För de finns ju definitivt inte på samma matsajter och andra recept har jag ju hämtat från diverse bloggar och andra ställen på nätet. Fast nu blir det nog slut med det, i och med att denna lilla fiffiga funktion har kommit till. MyTaste webbläsarknapp är en verkligt suveränt hjälpmedel för att hålla reda på alla matrecept.
 
/Ma
 
Foto: MyTaste
   
  
  
 
  

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2016-11-16 09:17:47

Oj så bra!

Svar: Visst är det bra. Jag har redan laddat ned den och tycker den är bra..
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela