Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Black friday

Publicerad 2016-11-25 17:15:02 i Allmänt,

Idagens det ju Black friday och årets stora shopping dag enligt visa. För det är ju nu julhandeln startar.
Även jag var ute och fyndade denna Black friday. Jag började morgonen med att besöka H&Ms clubevent på morgonkvisten. Där handlade jag de gråa jeansleggings. Samt att de även bjöd på frukost och jag fick en gratis bodymist på köpet.
Några timmar senare befann jag vid Norrtelje Porten och den nyöppnade butiken Lager 157. Den hade invigning igår vilken jag missade.
Där inhandlade jag ett linne och en grå T-shirt samt att jag två rabattkuponger att använda vid kommande köp. Allt detta fick jag till priset av en tvåhundring. Så jag kan säga att jag fynd idag...

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2016-11-28 08:50:51

Svart bälte i shopping helt klart!

Svar: Inte mitt rekord ännu när det gäller att shoppa billigt. Jag ska försöka komma med ett nytt inlägg när jag köper något nästan helt gratis nästa gång...
Ma

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2016-11-29 12:12:52

*gilla*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela