Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Fritidsvanor intresserar min hemkommun

Publicerad 2016-06-30 21:01:00 i Allmänt, Regionalt,

 
 Nu är det tydligen så att Norrtälje Kommun är intresserade av man sysslar med på sin fritid. Jag och 6999 stycken andra boende i den här kommunen har tydligen valts ut till en undersökning där man ska få svara på frågor om sina fritidsvanor.
  Denna gång var det "bara" tio sidor med frågor om vad man sysslar med på sin fritid. Annat var det för en tid sedan då SIFO skickade ut en likande frågeformulär till mig. Men den här gången var  frågorna färre och handlade enbart om vad man gör på sin fritid och vad man kan tänka sig att göra.
  Var jag sen så snäll att jag svarade på frågorna via internet så skänker jag 10 kr till en förening som bidrar till att stödja barn och ungdomar i utsatta familjer i Norrtälje Kommun. Ännu har jag inte fyllt i denna blankett. Men jag tänkte använda kvällen till att göra det. Svaren ska tydligen vara inlämnade den 15 Juli. Men jag såg på Facebook att de efterlyste svar på denna enkät. Så det är väl bäst att klottrar ned några svar om mina fritidsvanor till min hemkommun. De är ju så intresserade av detta...
 
/Ma
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela