Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Ett litet kap

Publicerad 2016-07-04 19:28:14 i Gratis grejor,

  Idag gjorde jag ett riktigt litet kap när skickade efter ett nytt kontantkort till en mobil som brukar ha vid Mitt Sommartillhåll. Notan slutade med att jag hade 48 kronor tillgodo via en återbäringssida. Hur jag bar mig åt?
  Det började med att jag har appen Wrapp installerad i min mobil. Där kunde jag se att Halebop  hade ett erbjudande om att beställa kontantkort med laddningen Rubbet liten så får man 99 kr i så kallad cashback och eftersom kontantkortet skulle kosta 99 kr så skulle det bli gratis.
  Bra med ett gratis kontantkort till mobilen vid Mitt Sommartill tänkte jag och slog till och beställde ett. Ännu bättre tyckte jag det var att jag kunde behålla det gamla numret också. Det gick smidigt igenom eftersom jag betalade med mitt kort som jag har kopplat till Wrapp. Men eftersom jag gjorde köptet via datorn, så hade en liten påminnelse dykt upp skärmen om att jag borde logga in på Refunder innan jag genomförde köpet. Det gjorde jag mycket enkelt genom att trycka på knappen och vips hade jag tjänat 48 kronor i bonus från dem.
  Det hela betydde alltså att jag fick 48 kronor på mitt Refunder konto för att beställa ett kontantkort till mobilen från Halebop. Ett riktigt litet kap tycker jag i alla fall...
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela