Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Mellandagsrean har startat

Publicerad 2016-12-25 19:47:00 i Allmänt, Kläder,

 

 

  Idag startade mellandagsrean. Jag har tagit mig en tur till en av alla dessa så kallade köplador för att se om jag kunde göra något fynd.

Jag hade ett presentkort på 500 kr som jag hade tänk att använda och tänka sig det blev 90 kronor kvar sedan jag hade handlat allt på bilden på Lager 157. Så jag får nog påstå att jag gjorde några klipp på mellandagsrean idag i alla fall.

 Det som syns på bilden är ett linne, två t-shirts med tryck, en cardigan och en polotröja i oversize modell. Tycker att lite drygt fyra hundra för det var helt ok pris...

 
/ Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2016-12-26 23:00:47

Oj oj, bra shoppat!
Gott slut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela