Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Min gamla blogg

Publicerad 2016-08-20 17:25:04 i Allmänt,

Jag började ju en gång för många år sedan att blogga på Metrobloggen. Som de flesta känner till brukar ju sånt matrial liggga kvar tills man själv tar bort det.
Så snopen jag blev då jag igår kväll tänkte ta mig en titt på den. Den fanns inte kvar. Den var puts väck. Hade planer på att flytta den så småningom. Frågan är dock vart. Den frågan är inte löst och nu var den borta.
Skrev ett mejl till den mejladress som jag hänvisades till och fick till svar att de som hade tagit över metrobloggen hade en plan för det och bloggarna skulle minst tre månader att flytta över bloggarna till den nya plattformen.
Så de som haft en blogg på Metrobloggen kan alltså räkna med att den kommer att bli flyttad. Men just nu går det åtminstone inte att vare sig läsa eller publicera något där. Det verkar som Metrobloggen. Berättelser och tankar ur mitt liv har försvunnit totalt. Men nu vet i alla fall jag att det troligtvis bara är tillfälligt.

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela