Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Invigning

Publicerad 2016-08-01 12:54:29 i Allmänt, Mat och dryck, Nyheter, Regionalt,

Idag var det invigning för Stora Coop. Det ryktades om att de redan hade smygöppnat för några dagar sedan. Hur det var med den saken vet jah inte. Men kön till entren var lång vid denna invigning. Vem som hade äran att klippa bandet är också okänt för mig.

När klockan var tio såg det ut så här utanför Coop. Det var många som var shoppingsugna på måndagsmorgonen.

Säkert var det många som hade en sådan här kasse i tankarna när de gick runt i butiken. Den delades ut till de 200 första som handlade i butiken enligt de flygblad som har delats ut. Jag lyckadedes få med mig en hem. Så antagligen var jag bland de första 200 som handlade i butiken.

Vad innehöll då denna kasse? Min innehöll olivolja, balsamvinäger, mörk choklad och brödstänger. Allt från Coops ekologiska varumärke Änglamark. Så nu Södra infarten till Norrtälje fått en Stora Coop butik. Den öppnade idag...

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: beccalundin.blogg.se

Publicerad 2016-08-01 17:10:34

Kul med lite nytt☺️😉

Svar: Jättekul med lite fler butiker. Synd att de ligger lite avigt till för mig.
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela