Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Datatrassel igen

Publicerad 2016-08-12 18:23:32 i Allmänt,

Nu igen trasslar min dator och jag sitter och skriver detta på mobile. Datorn håller på med en antivirus sökning som tar tiiid. Den har hittills tagit 45 timmar och 16 minuter och lär ta ännu mera tid.
Ännu har dock inget virus hittats. Jag satte den på en komplett genomsökning eftersom jag tyckte att den uppförde sig mysko. Men jag hade aldrig annat att det skulle ta sån tid. Jag brukar visserligen skanna igenom datorn litr då och då med antivirusprogrammet, men då brukar jag mest använda mig av annan metod som inte djupskannar datorn som det jag satte den att göra nu.
Fast jag hade aldrig trott att det skulle ta sån tid. Nu undrar jag mest när datorn sks bli klar. Den har ju ändå hållit på i snart två dygn. Måste vara massor av filer på datorn. Kanske dags att rensa hårddisken också om det inte blir bätttre...

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela