Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Dags att skaffa läsglasögon

Publicerad 2015-03-05 19:17:00 i Sponsrade inlägg,

Paisley
 
Jag har börjat fundera på om det inte snart är dags för mig att skaffa mig läsglasögon eller ska kanske skaffa mig ett par progressiva glasögon istället. En sak är vilket fall säkert vanliga läsglasögon finns det gott om till rimliga priser. Jag kom att tänka på det när jag surfade in på blinkablink.com WRD Stockholm AB och såg vad de hade. Det var gott om snygga läsglasögon med häftiga färger. Inte alls så där stelt och trist som man är van vid att läsglasögon är. Där fanns färgsprakande modeller av massor av sorter Dessutom hade de väldigt många solglasögon av olika modeller. Tror nästan att jag blev mest förtjust i deras solglasögon. De var riktigt snygga. Så ska man skaffa sig ett par nya brillor att läsa med eller att ha i solen är sidan något som man ska kolla in innan man gör köpet. För där finns något för de flesta vilken stil man än har....
 
/Ma
 
Foto: Blinkablink.com

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2015-03-06 11:16:06

finns ju så mycket fint!!

Svar: Håller med.
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela