Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Veckans Fototriss

Publicerad 2014-05-04 18:10:34 i Fototriss,

         
 
Det är dags för veckans Fototriss. Temat denna vecka är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Jag gick ut och tog några bilder i min närmiljö och resultatet av detta blev dessa bilder.
 

Nedanför husknuten hittade jag dessa blommor som välkomnade våren med sin färgprakt. 
 
 
Gräsmattan var full av dessa maskroser somv växer som ogräs just nu.
 
 
Jag avslutar bilderna med en vy från området där jag bor. Sådant här är läget hos mig på temat SÅ SER DET UT DÄR JAG ÄR och för att titta på fler bilder på det temat klicka in till Fototriss.
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Violen på Brandholmen

Publicerad 2014-05-04 20:20:52

Fin triss! Jag gillar maskrosor, tycker de är vackra när de lyser som solen!
Ha en skön kväll!

Postat av: KajsaLisa

Publicerad 2014-05-04 22:11:47

Ser riktigt fint ut uppe i Norrtälje. Blir lite fundersam hur tulpanerna hamnat där mitt i busken.

Svar: Jag tror tulpanerna fanns redan innan busken vart planterad. Jag tror inte heller att tulpanerna hade blomperiod när den blev det.
Ma

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-04 22:45:35

Så grönt och fint det är hos dig!

Postat av: lilalili

Publicerad 2014-05-05 11:12:02

Vilka vackra bilder i din triss!

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2014-05-05 12:17:06

Ser härligt ut!!

Postat av: Augusta

Publicerad 2014-05-06 10:20:53

Trevliga bilder. Tulpanerna var väldigt fina.
Våren har kommit långt hos dig :)

Postat av: Nett

Publicerad 2014-05-07 08:01:08

Härliga bilder, underbart när det blomstrar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela